Belledonne - 7 iulie 2002.

*destul de "pe scurt" acum, urmand sa revin cu detalii:

de data asta am plecat din Lyon fara intarziere

-in Grenoble am coborat toti din tren, Dar sotiile nst au ramas in Grenoble sa se plimbe. Am urcat cu Calin , Andrei, Irina (sora mea)

Apoi autobuz pâna la satul "Domene", de aici vazand eu pe harta ca se poate merge (la nevoie) si pe jos pâna în Revel.

Dar am avut noroc ca apoi autostop -> Freydiere, unde se termina drumul de masina

La 11.20 suntem la un lac (Crozet) foarte fain. Am cercetat mai atent adapostul din piatra, de aici, e chiar OK

Pe la ora 12 am ajuns la Col de La Pra (2100 m). Aici storc tricoul de pe mine. ca si data trecuta.numai ca acum aveam, ceva mai mult antrenament, dupa tura din Ecrins.

Merg sa vad ref. de La Pra, care este un fel de cabana de la noi.

Facem poze (ca fotografii nu le pot spune). Urcam incet spre lacuri, pe o portiune unde zapada a lasat loc pietrelor. La " Lac de Petit Domenon " se deschide privelistea magnifica a cladarii in care se afla lacurile, inconjurata de Grand Lauziere (2700 si ceva), Pic de Grand Domenon(2802) si alte creste impresionante. Impresionante prin aspectul majestuos, prin zapezile care domina regiunea pana tarziu.

Ne oprim la "Lac de grande Domenon (2380) ",unde mancam, facem fotografii, incercam sa punem la punct planul pentru acea zi.

Calin a pus cortul undeva mai sus de lac (in urma cu trei saptamani pe-aici era totul acoperit de zapada). Eu cu Irina si cu nashu' Andrei am urcat in Col de Freydane, ca sa vada si eu ghetarul. Dar au fost cam dezamagiti ca nu era un ghetar asa cum povestisem eu ca am traversat in Ecrins. Asta era mult mai mic, cu crevase mai inguste. Apoi am urcat spre Grande LAuziere, dar ne-am oprit pe un vf. intermediar al carui nume imi scapa acum. Fiindca eu trebuia sa ajung in aceeasi seara in grneoble, sa ma intalnesc cu Anca si cu Elena (sotia nashului) si sa mergem la Lyon.
Ceea ce s-a si intamplat dealtfel.
O sa revin cu detalii cat de curand, nu prea am timp acum !